Aleksander Fronczek

Świetna reklama – Loewe Sound

In reklama on 9 Sierpień 2009 at 16:00

Witam po dłuższej przerwie, odpoczołem sobie od internetu, blogów, blipów i całej reszty ale już czas wrócić do „pracy”.

W związku z tym chciałem Wam pokazać reklamę którą spotykałem już na blogach marketingowców itp. i zawsze robi ona na mnie duże wrażenie, naprawdę podoba mi się. Dlatego postanowiłem wrzucić ja na mojego bloga żeby zawsze mieć pod ręką do obejżenia🙂

Nadrabiam właśnie zaległości w google readerze więc powinno się pojawić więcej rzeczy które tutaj wrzucę.

Pozdrawiam.

Skomentuj

