Aleksander Fronczek

Bóbr vs Boruc

In różnorodności on 27 Maj 2009 at 20:04

Dawno nic nie pisałem, a że dzisiaj szczególny (dla niektórych) dzień czyli finał ligi mistrzów to postanowiłem coś napisać, bo meczu i tak nie oglądam bo mnie nie interesuje więc mogę zająć się pisaniem (aczkolwiek nawiązuję do piłki nożnej).

W sumie to ten wpis jest raczej ankietą, głosowaniem niż typowym wpisem na blogu.

Konkretnie, zastanawia mnie kto Waszym zdaniem jest lepszym beatboxerem?

Bóbr czy Boruc???

Najpierw pierwszy zawodnik – Bóbr który zna 1000 beatów:

A teraz jego przeciwnik Artur Boruc który nie tylko zna 1000 beatów ale też zajebiście operuje śliną.. :

Jak dla mnie wygrywa Bóbr a Boruc niech lepiej wytrze usta i zajmie się grą zamiast beatboxingiem <yes>.

A jakie jest Wasze zdanie, głosy proszę oddawać w komentarzach.

😉

  1. hmmm skąd ja znam te porównanie🙂

    http://aleksander22.wordpress.com/2009/05/17/czy-mozna-wycisnac-wiecej-mozna/

    Ja jestem za Bobrem. Mam nadzieję, że kiedyś znajdzie się w kadrze.

Skomentuj

